FOLLOWERS

Monday 16 February 2009

ISU GAMBAR BOGEL EXCO SELANGOR : JAWAPAN-JAWAPAN YANG DICADANGKAN




Isu sedang panas mengenai tajuk di atas. Tidak banyak lagi alasan-alasan dan jawapan dari PR dan penyokong-penyokong nya. Mungkin sudah tidak berani menjawab sebab sebelum ini mulut mereka ini becok sangat menjawab dan mengata serta menfitnah orang. Bangun pagi aje, kerja mereka semua ialah menfitnah orang. Sudak kena batang hidung sendiri kemetot pula jawapannya. Mana lawyer-lawyer ( buruk ) dan pensyarah ( juga lawyer ) yang pandai bercakap tentang kebebasan serta demokrasi. Disebabkan malu mereka ini tiada lagi memberikan jawapan kecuali 2 orang iaitu yang terlibat dan satu lagi rakan sejawat mereka di Selangor ditulisan sebelum ini , maka saya cadangkan beberapa jawapan dan tindakan bagi persoalan tersebut. Mungkin lepas ini tercetus idea mereka ini untuk menjawab. Diantaranya ialah :


1. Ini gambar peribadi
2. Ini gambar yang diambil tanpa saya sedari.
3. saya tak sedar gambar diambil sebab saya tidur selepas................................letih.
4. Ini sabotaj.
5. Musoh saya cuba memusnahkan saya.
6. Teman lelaki saya yang ambil
7. Teman lelaki saya marah kerana saya sudah menyampah tengok muka dia
8. Teman lelaki saya buat begini kerana marah saya tolak untuk kahwin buat masa ini.
9. Ini konspirasi UMNO
10. Ini konspirasi oleh orang yang sama yang sabotaj Dato Chua Soi Lek.
11. Mereka ini sabotaj saya kerana saya bertanding atas tiket DAP.
12. Mereka sabotoj saya kerana mereka nak rasuah saya RM 50 juta untuk lompat BN saya tolak
13. Itu gambar orang lain
15. Itu adalah gambar adik saya.
16. Itu gambar superimpose.
17. Itu gambar warga cina yang sama dalam kes di balai Polis Brickfield. tersalah edar.
18. Paha aje paha saya lain-lain pun saya punya.
19. Jangan cuba sabotaj dan ugut saya nanti saya akan balas ( jangan main-main , karpal cakap )
20. Itu gambar sebelum saya masuk DAP
21. Itu gambar sebelum saya bertanding sebagai ADUN.
22. Itu gambar sebalum saya dilantik jadi EXCO.


Jawapan bagi tindakan lanjut :
1. Saya tidak akan letak jawatan kerana ini hal peribadi
2. Itu gambar tak jadi isu kerana ia sebelum saya jadi EXCO
3. saya tak akan letak jawatan kerana gambar ini masa saya sekolah.
4. Saya tidak akan letak jawatan kerana MB takkan buang saya.
5. Saya tidak akan letak jawatan kerana bos saya pun lebih kurang sama dengan saya. Jika saya kena letak jawatan, dia pun kena letak ahli parlimen. mana moleh ohh. Kami hanya tak kahwin saja. yang lain ok apa , berlainan spesis. Ada yang lagi teruk, sama spesis, tapi tak kena buang pun. Mana adil ( 2 kali lagi kena ) mana adil ooooh


Bla bla bla bla bla...............................bla. Siapa suruh tidur telanjang dan dengan teman lelaki. Buddha pun cakap salah dalam perhubungan tanpa kahwin..................


Penghuni Gua : Selamat menjawabbbbbbbbbbbbbbbb..........

No comments:

Post a Comment

PETA PELAYAR