FOLLOWERS

Tuesday 18 August 2009

SYURGA HANYA UNTUK PAS : TGNA


Berita Harian

18 ogos 2009


Islam Umno tidak masuk syurga: Mursyidul Am Pas
Oleh Fazli Abdullah, Anwar Hussin, Mohd Anwar Patho Rohman, Norakmah Mat Youb dan Amin Ridzuan Ishakmailto:Ishakbhnews@bharian.com.my



Nik Aziz samakan agama dibawa Umno seperti diamalkan di PalestinBUKIT MERTAJAM: Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Aziz Nik Mat, membuat tuduhan terbaru terhadap Umno dengan mendakwa Islam dibawa parti itu sama seperti Islam diamalkan di Palestin. Beliau yang juga Menteri Besar Kelantan dengan nada sinis, berkata ajaran Islam dibawa Umno sudah tentu tidak boleh membawa seorang Muslim untuk ke syurga.

"Ada perbezaan antara Islam dibawa Pas, berbanding Islam dibawa Umno kerana Islam mereka (Umno) tidak membawa ke mana-mana dan tidak membolehkan seseorang itu masuk syurga. "Atas perkara itu, saya percaya penduduk di Permatang Pasir akan memilih calon Pas (Mohd Salleh Man) sebagai wakil rakyat mereka, bukannya calon Umno (Rohaizat Othman)," katanya kepada pemberita di pusat penamaan calon pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Permatang Pasir di sini, semalam. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Biarlah. Biarlah syurga tu dipenuhi oleh orang PAS sahaja. 200 k ahli PAS seluroh negara. Cukuplah. Mungkin syurga yang Allah jadikan itu pada pandangan PAS cukup untuk 200 ribu orang sahaja.

2. Beri dan biarkanlah ahli dan pemimpin PAS sahaja yang memenuhi ruang syurga Allah tersebut. Kita semua kan tidak beriman. Macam Mat Sabu serta Apandi Ali dan.... semuanya beriman. DSAI pun beriman. Jadi biarkanlah, biarkanlah, biarkanlah......Biarkanlah PAS meneruskan mimpi nya. Biarkan.

7 comments:

  1. habis tu syurga akan dipenuhi oleh orang india cina yang sokong PAS lah..mana tempat orang UMNO islam..cis! pandai2 jatuh hukum aje nik aziz ni

    ReplyDelete
  2. Syurga tu Atuk Nik Aziz punye ke?

    ReplyDelete
  3. Anda tertingal fakta...satu lagi..

    DAP pun semua masuk syurga...ini dijamin olih nik najis..kerena DAP menghina Islam maka otomatik masuk syurga...

    Dimana syurga nya ???...di Golok.. Hadyai..

    Sawadee karp !!!...
    Masuk pintu ..terjun tingkap !!!

    Mana tingkap???
    Plaza Masalam ma!!

    ReplyDelete
  4. fuf kena panggil mufti ni utk debat kat tv live baru tau siapa orang tua ni betul ke tak betul bg sumer rakyat malaysia tengok...

    ReplyDelete
  5. Yang main parti itu sebab terlalu "Attach",maka mati pun banyak jadi binatang dan masuk naraka.

    ReplyDelete
  6. aku org umno,aku mengucap 2 kalimah syahadah, mengakui tiada tuhan mlainkan Allah dan nabi Muhammad s.a.w psuruh Allah.aku pun sembhyang 5 waktu sehari semalam sama yg macam org2 islam lain buat di seluruh dunia.Tuhan aku hanya 1 iaitu Allah.kalau islam yg aku anuti ini adalah islam palsu dari palestin seperti yg didakwa nik ajis,aku nak tau nik ajis mengamalkan islam yg mcm mana,tuhan/nabi dia sape,smbhyang dia cam mana?Bapak aku pun org pas tapi aku tgok dia pun amalkan islam seperti aku dan seluruh umat islam di dunia ni buat.Lepas dia tgok brita smlam ttg knyataan nik ajis ni bapak aku mngucap panjang,dia kata nik ajis ni dah jauh tersesat.Sesiapa yg ikut fatwa nik ajis sama lah cam nik ajis,SESAT DAN MENYESATKAN!

    kali pertama smlam bapak aku ckp PAS=parti ajaran sesat

    ReplyDelete
  7. bapak kau pun sama bodoh kan umno tak mahu undang-undang hudud mahahthir bagi tahu tahun 1990 kalau nik aziz buat hudud dia akan isytihar darurat di kelantan. sebab tu lah orang umno tak boleh masuk syurga pasal tak ikut apa yang Islam mahu. rasuah, kronisme semua orang Umno orang Pas kalau rasuah SPRM mesti cepat mari orang UMNO macam Khir Toyo SPRM diam aje

    ReplyDelete

PETA PELAYAR