FOLLOWERS

Friday 17 December 2010

KEBIADABAN TERESA KOK DI MASJID NEGARA ......: INILAH KEJAYAAN TARBIYAH PAS DAN PKR TERHADAP 2 KAFIR BIADAP INI !!!!

Dipetik dari blog : House PK




Penghuni Gua : Kejadian ini berlaku semasa demo haram oleh PR yang diketuai oleh MB Selangor di Masjid Negara baru-baru ini mengenai air SYABAS.

2. Lihat sikafir ini yang begitu biadap. Biadap dengan tidak menanggalkan kasut serta bertudung untuk memasuki masjid negara semasa mereka berdemo. Diarahkan oleh pegawai masjid pun mereka masih nak bertekak. Tian Chua pula dengan bebas berkasut di masjid dikala umat islam nak bersembahyang.

3. Inilah hasil tarbiyah PAS dan liberalnya pemimpin Melayu PKR dalam beragama. Jual agama untuk kepentingan politik. Akhirnya masjid di hina sebegitu rupa oleh penganut agama lain.

4. Inilah jadinya jika masjid dijadikan markah politik dan digunakan untuk berpolitik. Yang bukan islam tidak lagi mengindahkan atau menghormati masjid dan tempat beribadat umat islam. Bolehkah kita membuat perkara yang sama di tempat ibadat agama mereka yang lain ?

5. Bukan salah pengikut agama lain. yang salahnya ialah pemimpin politik yang menjual agama dan berpolitik di masjid . Yang salahnya mereka. Maka dua pemimpin politik Kafir PKR ini berani menghina tempat ibadat agama kita!!!

6. Fikirlah pengundi muda!!!! Fikirkan. Inilah jadinya jika kita semua memilih parti sampah dan pelacur agama ini untuk diamanahkan menjaga negara kita. Fikirkan apa akan jadi kepada anak cucu kita di masa depan. Lintang pukang dan jahanamlah negara kita ini dan keharmonian beragama di Malaysia hanya kerana pemimpin islam sebegini dan seperti juag 2 kafir kurang ajar ini.

7. Fikirkan pengundi muda. Fikirkan !!!! Apa komen PAS dan Pok Nik serta Khalid gereja dalam hal ini. Halal barangkali. Dan memang halal pun sebab sehingga ini mereka terus membisu bila tempat ibadat umat islam diperlekehkan !!!!

13 comments:

  1. Kah.. kah.. kah... nk dengar ape anak dara tua DAPig tuh tulis mengenai hal ni??


    December 16th, 2010 by Teresa Press

    Saya amat hairan untuk melihat video Youtube yang memutar-belitkan keadaan sebenar dan menfitnah saya berkelakuan biadap di dalam masjid.

    Tuduhan yang dilemparkan dalam video Youtube ini adalah tidak berasas sama sekali.

    Apa yang sebenarnya berlaku adalah seperti berikut:

    Pada waktu tengahari 5 Disember 2010, kami berhimpun di perkarangan Masjid Negara demi menyokong Kerajaan Selangor untuk mengembalikan hak air kepada rakyat.

    LEBIH KURANG JAM 1.15PM, SETELAH MB DAN PARA PEMIMPIN YANG BERAGAMA ISLAM BERSOLAT, SAYA DIBERITAHU BAHAWA MENTERI BESAR INGIN BERCAKAP DENGAN SAYA DAN MINTA SAYA NAIK KE BALKONI TINGKAT SATU, IAITU TEMPAT BERSOLAT MUSLIM, DEMI MEMBERI UCAPAN KEPADA ORANG RAMAI YANG TELAH BERHIMPUN DI PERKARANGAN MASJID.

    Apabila saya berada di bawah tangga ke tingkat 1, setelah menanggalkan kasut saya, saya juga diminta untuk memakai tudung/selendang. SELEPAS SAYA MEMAKAI SELENDANG, saya memang rasa kurang selesa untuk naik ke tempat bersolat orang Islam. Itu sebabnya saya bertanya-tanya isteri Dr Xavier dan Tian Chua samada sesuai bagi kami orang bukan Islam untuk naik ke tempat bersolat Muslim di tingkat 1, kerana saya tidak ingin mengulangi kesilapan yang dilakukan oleh Teo Nie Ching yang mana akhirnya diputar-belitkan oleh media dan musuh politik Pakatan.

    Selepas saya berjumpa dengan Tian Chua, dia setuju dengan pandangan saya bahawa kami wakil rakyat bukan Islam tidak sepatutnya naik ke tingkat 1 di tempat solat orang Islam, saya pun turunkan selendang di atas kepala saya. Pada waktu itu, saya agak marah dengan rakan saya yang kurang sensitif dengan keadaan pemimpin bukan Islam seperti saya, Dr Xavier dan sebagainya.

    Ini adalah apa yang ditunjukkan dalam video Youtube ini. Saya memang sedar terdapat orang yang ingin memerangkap saya untuk menunjukkan saya masuk ke tempat bersolat dan mengulangi tuduhan palsu mereka terhadap Teo Nie Ching terhadap saya. Saya memang tidak sangka tindak-tanduk saya di bawah tangga yang menunjukkan saya tidak ingin masuk tempat bersolat di Masjid Negara pun diputar-belitkan oleh golongan jahat tersebut.

    Oleh itu, video yang memfitnah saya itu penuh dusta, palsu dan tidak berasas sama sekali.

    ReplyDelete
  2. Kah.. kah... kah... mari dengar pula komen2 totok2 PR ttg luahan ati anak dara tua DAPig tuh. Benarkah waktu tuh MB dan org Islam dh selesai bersolat, azan baru berkumandang, MB Selangor dh habis bersolat?? Kah.. kah... kah.... berkat ajaran Isle puak PR. Kah.. kah... kah....

    ReplyDelete
  3. STYLE SOLAT KOMUNIS KOT. TAKYAH WUDUK, TAKYAH NIAT, HAMTAM SAJA LA LABUUU. JANJI SOLAT DAN MARUAH AGAMA ISLAM KE LONGKANG! TAKEBEER!!! TAKEBEER!!! KEHKEHKEH

    ReplyDelete
  4. PR mengajar semua YB nya berkelakuan KURANG AJAR DAN BIADAB demi politik BANGSAT mereka.

    ReplyDelete
  5. kah.. kah.. kah.... 'Puan' Cock kata dia ade pakai SELENDANG sbb nk naik ke tingkat satu utk berjumpe MB yg dh selesai solat subuh tghari buta tuh. Kah.. kah.. kah... hebat special effect blogger UMNO buat sampai dlm utube pun x nmpak 'Puan' Cock pakai selendang.

    Kah.. kah.. kah... mari kita mengencing rakyat & totok2 PR lagi.

    ReplyDelete
  6. Puan Sassy Bitch rasa nak bogel, bogel la. Lepas tu tangkap masuk jel.

    ReplyDelete
  7. Kalau umno kata dia penjaga lslam, mana polis2 Hisham?

    Mana Hisham? Kenapa diam jer...Bukankah urusan seselamatan dlm negara, termasuk jaga kerja kehormatan lslam, dia yg jaga..Kenapa diam? Mana cock dia? Kenapa kalau Melayu yg kecoh2 sikit dia hantar FRU? Kenapa tak beri amaran pada cock kurang ajar nih? Jangan kata Hisham nak ISAkan cock, nak beri amaran pun kecut cock dia! Kenapa Sham? Takut nanti bangsa cock dlm MCA, dlm Gerakan, dlm SUPP tak undi BN ke?

    Tengok pengundi2 muda..Tak kisahlah korang UMNO ke, kau PAS ke, ko PKR ke...kalau orang mcam Hisham & Nazri jadi ketua2 Melayu...jangan kata Khalid, cock yg jelas2 kafir menghina masjid & lslam pun mereka diam? Kenapa? Sebab mereka nak kan undi bangsa cock nih...! Tengok Nazri jer..Namewee tu buat apa pada Negeraku, dan tengok video yg dia buat? Apa Nazri buat pada dia...sambut dia dgn salam tangan tak penuh mesra di parlimen.. pthuiii... Melayu bangsat, jual bansga kerana takut tak diundi Cina..

    ReplyDelete
  8. kah.. kah.. kah.. di mana langsi @ lancau?? xmau kuluar komen bodoh ko tuh ke?? Kah.. kah.. kah..

    ReplyDelete
  9. ini kesan ajaran hamPAS PIS PUS kot? Igat bile tengah azan, org Islam pun dh habis solat. Tok guru Najis ajar cmtu pd Terroisap Cock. Hehe

    ReplyDelete
  10. e'eleh..lu citer ape ni PG?
    dol teresa tu kapir la dol..dh terang2 mmg laknat
    yg lu susah2 apahal?dh mmg jahil la pasal islam
    yg dh tersedia islam pun lg teruk dr tu
    mahai lu!contoh anak lu PG pakai tudung tp pakai seluar seketat2 seluar bg nampak pelipat pantat!
    ape citer dol?
    x hina islam ke dol?
    islam ape tu dol?
    x malu ke dol muslim dress mcm tu dol?
    kalu lu tanya fulamak umngok dh tentu hukumnya harus...
    jgn pertikai kapir dol
    tgk anak sendri yg tersedia islam dol
    jgn baca org jer dol
    sendri kasi cermin dulu dol

    ReplyDelete
  11. rosmah si babi buntal tu jayakan fesyen dress muslimah ape cer dol?xkan senyap jer dol?
    lu buta ke pekak dol?
    ke saje buat pekak buta tuli dol?
    kimak la lu dol
    kapir tu lu susah
    rosmah si babi buntal xnak plak lu pertikai dol
    sebab ape dol?sebab masyuk ke dol?
    ape hukum pmpuan islam kalu x pakai tudung dol?
    x kira la bini sultan ke menteri ke
    ape hukummya dol kalu x tutup aurat dol?
    jawab la dol!
    sound la dol!sound apsal hina islam dol!
    pakai tudung jambul tersembul dol!
    nasib baik bini lu pakai tudung dol!
    kalu x nahas dol!
    tp anak lu pakai tudung pakai seluar cutting nampak pantat!ape hukum hukum dol?
    jawab dol!
    jgn x jawab dol!

    ReplyDelete
  12. Kesian, penganut PR dh mule meroyan nk jd pembela si kapir laknat yg suke menipu org Islam haprak mcm anon 13:21 & 13:27. Kah.. kah.. kah.. biarkan, biarkan...

    ReplyDelete
  13. anon 17:45
    guna akal la dol
    gua bkn nak bela dol
    cuba lu pk guna akal lu dol
    tu pun kalu lu ada akal yg waras la dol
    teresa tu kapir laknat dol
    mana dia tau "law" islam dol
    pasal tu la dia main langgar jer dol
    lu nak blame dia apahal dol?
    yg sejak dari azali lg dh islam pun x pandai nak hormat islam islam ape cer dol?
    nama jer islam!aurat pun x tutup!
    ape cer dol?
    mak abah lu punya islam ajar mcm tu ke dol?
    tutup aurat pun pakai seluar cutting pantat ape cer dol?x hina islam ke namanyer tu dol?
    blk mengaji lg la dol

    ReplyDelete

PETA PELAYAR