FOLLOWERS

Friday 27 January 2012

NAK LARI MANA BANG !!!!!

Penghuni Gua : 13 jan 2011.................................Macam tarikh keramat aje!!!!!!!!!!!!!Keh keh keh keh!!!!!!!!!!!!! Nak sedap dulu, sekarang mengidap le!!!!!Benda sedap bang!!!! Mana boleh tolak !!!!!!!!

2. Tak gitu ? Allah bayar tunai atas dunia lagi............... melalui penghinaan yang seluasnya. Inilah hukuman Allah di dunia................Tanggung sendiri lah bang !!!!! Jangan nak salahkan orang. Nak lanjut lagi KLIK KLIK

6 comments:

  1. Mana mau lari hah !....jam Omega aku mana Jijah ??

    ReplyDelete
  2. Omegay adalah. Kah kah kah. Kantoi habis kali ni

    ReplyDelete
  3. "JAHANAM ABG JAH!..ABIS LAAAA" >XD

    ReplyDelete
  4. eish eish eish..mana ada kan dia tu imam mahadi...dan engkau orang tunjuk bukti besi dan kayu aje..ari tu Polis saman ekor kat aku pasal speed 140km kat h'way..aku lepas pasal aku kata tak cukup bukti pasal benda tu besi....

    ReplyDelete
  5. ehhh...???checkmate dh ke ni?

    ReplyDelete
  6. Sama2 dan serupa jer. Besi!!!?, totey bengkok, nanti dalam kamah depa soh tunjuk yang ori pulak. Itu pun tak kan depa tak faham kot. Mana boleh tunjuk bukti sahih, itu gambaq midio tatak ori munya, itu gambaq sajaa. Depa suma boleh bikin seghopa anak pak Baghaimm, oh ramailah pak Baghaim dalam Malaysiaa nih...

    ReplyDelete

PETA PELAYAR