FOLLOWERS

Sunday 12 February 2012

PADAN MUKA DAN RASAKAN !!!!!!


( Bersama segerombolan ikan baracuda dalam bentuk siklon )



Wartawan muda Arab Saudi yang mencetuskan kemarahan rakyat di negaranya akibat komennya di Twitter yang didakwa menghina Islam dan Nabi Muhammad SAW telah diusir pulang oleh pihak berkuasa di Malaysia.

Menurut AFP yang memetik seorang pegawai kerajaan Malaysia yang tidak mahu identitinya didedahkan, Hamza Kashgari, yang ditahan di negara ini minggu lalu selepas melarikan diri dari Arab Saudi, meninggalkan Kuala Lumpur dengan kawalan pegawai-pegawai Arab Saudi.


Antara yang ditulis oleh Hamza yang membulkan kemarahan itu adalah: "Saya mencintai perkara-perkara mengenai anda dan saya juga membenci perkara-perkara mengenai anda dan banyak yang saya tidak faham mengenai anda.

"Saya tidak akan sembahyang kepada anda." Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Padan muka dan semuga selamat di gantyung mati. Itu jelah hukuman paling layak buatnya. Di Malaysia ni pun, kalau ada undang-undang begitu kan bagus.  

2. Sayu ingatkan ISA yang telah dihapuskan........................ SUARAM jahanam tu pun nak tumpang mengacau semangkok.  Jaga agama anda sudahlah !!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

PETA PELAYAR