FOLLOWERS

Friday 9 March 2012

HOI BADRUL : HENTIKANLAH !!!!


Utusan Malaysia

Berhenti kaitkan nama saya - Tengku Abdullah



KUANTAN 8 Mac - Tengku Mahkota Pahang, Tengku Abdullah Sultan Ahmad Shah mahu semua pihak berhenti mengaitkan nama baginda dalam kes khalwat yang dihadapi pemimpin Parti Keadilan Rakyat (PKR), Dr. Badrulamin Bahron di sebuah hotel di Balok, di sini baru-baru ini.

Titah Tengku Abdullah, kenyataan pemimpin PKR itu dan beberapa laman blog yang mengaitkan baginda dalam kes berkenaan amat mengejutkan kerana baginda tiada dalam negara ketika itu.

"Saya harap hentikanlah, saya minta jasa baik hentikan mengaitkan nama saya kerana saya tidak terlibat dari dulu sehingga kini berkaitan hal ini (kes khalwat).

"Sebenarnya, saya tidak pernah terlibat dalam hal ini dan hanya ingin tahu siapa yang terlibat, tidak lebih daripada itu," titah baginda kepada pemberita selepas melawat ke beberapa lokasi yang akan digunakan pada Sukan Malaysia (Sukma) Ke-15, di sini hari ini.

Penghuni Gua : Hentikanlah. Main dok jual nama orang aje !!! main nak liwat aje puak ini. Serupalah dengan bosnya pemimpin agungnya.

3 comments:

  1. Bini Ada Dua Rembat Orang Lain Aljuburi Memang Idola Nya = BADROLMIN

    ReplyDelete
  2. Puak ni mana ada pantang larang. Keje melayan kepala sendiri je. Bila kantoi salahkan orang lain. Gelaran ostad berat sangat.Budak Badrol
    tak serasi dengan panggilan itu. Guna gelaran
    Kaunselor Subuh lebih enak bung.

    ReplyDelete
  3. USTAZ BADIGOL DAH PANAS BONTOT TUUHH. DAH X BLEY TIDO MLM ASIK TERINGAT KENE CEKUP PAKAI TUALA KEHKEHKEHKEH

    ReplyDelete

PETA PELAYAR